´Annelie

Hellu allihopa i know you´ve missed me ;D nej ush vad fjantigt det lät...
Jag har abslout inget att skriva om,, elr jo en sak. Idag åkte dom flesta från min klass upp till fjällen så det kommer vara fett tyst o lugnt i skolan nu o nu kommer det verkligen inte gå att jobba.. ush för det :(
jag hoppas alla bryter sina ben o armar ! :D

Nu... Väntar... Jag... På... Att... Något... Ska... Hända... ... !...

Nu ska jag sluta skriva innan... jag somnar... hm... ja, så säger vi :)


(okej nu en förklaring till bilden... det liknar en gubbe faktist o den är fin! )

Kommentarer
Postat av: Milkshake , Lia

åh vilken fin bikini du har designat på nelly :)

om du röstar på min så kan jag rösta på din om du vill? kramar

2010-04-08 @ 09:13:36
URL: http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0