Fredag kväll... hemma?

HOLAA!!!
Idag är det äntligen fredag!!! :D
men vad har man att göra då??... sitta hemma o tråka :(
Sen kanske ska träffa några kompisar med min syster Yenny :D fast jag får vänta tills hon kommer hem för hon är nu med pojkvännen :) hm... undra va dom gör..aa men i alla fall så har jag idag varit med familjen och ätit ute tills vi exploderade :) imorgon är det min pappas födelsedag så vi firade den idag efetrsom imorrn åker vi till innebandy turnering... jippi... -.- Annelie tvingade mig att följa med !! :( måste vakna kl 7 en lördag.. bläää,,, men aa, det är Yas, Yenny , Annelie, och jag som är laget :D ... snacka om att vi är bäst ;) hahah fast egentligen så gillar inte jag innebandy , för jag ÄLSKAAR volleyboll ;) och jag äger såå.. va försiktig med mej !  :O:O ..








Volleyboll eller innebandy??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0