Guten Morgen `Annelie

Vaknade själv vid halv åtta även fast jag börjar tio idag och även fast jag vara uppe o messa till klockan två =P
Jag som i vanliga fall har världens sämsta morgon humör är faktist på bra humör idag, måste vara solen. Eller så är det för att jag somna på bra humör igår och drömde bra drömmar.. eller bra och bra =P Jag drömde om rosa elefanter som sjöng "helan går" och jagde mej tills jag sprang så fort att jag började flyga och då träffade jag (någon) och vi flög runt i himlen som var gjord av sockervadd och vi åt upp allting... Drömtydning någon? =D

Som sagt så börjar jag tio idag och tror jag skriver någonting i skolan när jag är där, om jag orkar o kommer ihåg =P
När jag kommer hem igen ska jag berätta lite om en apa, missa inte det! :D

Det här är första bilden som jag tog med min nya mobil. Från i lördags, jag och Janet på bilden och sen är det Bella tror jag som försöker strypa mej eller nåt =P

(min träningsvärk börjar gå bort lite, kan iallafall gå utan att se ut som en gammal gumma med oliver i näsan, om ni nu ville veta det)

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

ÅÅh tack, va snällt sagt.. KUL att höra=)=)



Oj haha vilken rolig dröm du hade!!

2010-03-15 @ 17:18:48
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0