hej hej här kommer yenny!!!!

hej alla söta bussiga folk!!!:D här e det yenny som snackar egentligen e det yennifer men alla säger yenny:) så a ni kan kalla mig hur ni vill ;) jag vill oxå passa på o presentera mig lite såå aaa jag heter yenny som ni ser ( jag har sagt det 10000 gånger men a ni får inte glömma mig jue ;) ) men aaa jag e 15 år gammal  fyller 16 i juni!!!!  wiiieee:p, jag e e halv chilienare o halv spanjor fast jag e född i CHILE !!<3 ni kanske undrar om janet o jag e systrar men svaret e JA vi e systrar o yasmin e oxå min syster o michelle e min kusin o annelie e mina dopterad syster hehe :P det räknas ändå va ???:P men aaa vad mer kan jag säga om mig  jag älskar oxå BARCA!!<3 o DANSA'!!<3 o VOLLEYBOLL!!<3 det e dom bästa sakerna som finns !!! :p oo aaa jag har oxå bott här i sverige 3 år so  my swedish is very very bad o min engelska oxå :/ haha :P men aa klarar mig iaf men nu ska jag faktisk dra och myssa lite med familjen för det e min PAPPIS födelses dag idag så GRATTIS PAPPI!! ÄLSKAR DIG JÄTTE MKT !!:) <3  men a om ni vill veta mer om mig så e det bara att skriva på, va ine rädda för det;) massa pussar o krammar o hoppas att ni  gillar bloggen ;)<3<3

Här e det en bild på mig när jag var "blond" :D
här är det en bild på lilla mig för några veckor sen när jag var blond ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0