Janet´ TJAA!!!

Jag tänkte passa på o berätta lite om mig! :D
ööh.. jag heter Janet? är 14 år, fyller 15 i år. Jag är halv spansk o halv chilenare, fast jag föddes i Spanien !
Jag har varit här in Sweden 3 år och några månader, det är darför jag inte är så bra på svenska så mobba inte mej nu :D höhö ...
Jag älskar å spela volleybol, dansa (mest reggaeton)  och rita :D I love reggaeton och Tokio hotel ;) och det som jag älskar mest är BARSA !!! Visca el barsaa :D hööö
Jag kanske kan ladda upp några bilder på mina teckningar nån dag :D fast Michelle är mycket bättre på att rita än mig ;) that bitch!! :( ...



Här lägger jag upp en lite gammal bild på mig !! hihi :)





Me loves Barsa !




....




STÖRD RIGHT?! :D:D




Jaja nuu måstee jag fixa miig såå hörs senare!! :D


Chaoo

Kommentarer
Postat av: Samuel!

Bra smak!! kärlek till barca <3 :D

2010-04-08 @ 13:18:33
URL: http://jubell.blogg.se/
Postat av: samuel

kan tänka mig att du inte skulle ha nåt emot att ha min bikini på stranden ;) tack för rösten! röstar på din med

2010-04-08 @ 23:57:28
URL: http://jubell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0